رئیسان جمهوری اسلامی ایران و روسیه در گفتوگویی تلفنی ضمن مرور آخرین وضع آتشبس و روند مذاکرات پاکستان، دیدگاههای خود را درباره راهکارهای تقویت ثبات و امنیت در منطقه مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما از ریاست جمهوری، مسعود پزشکیان رئیسجمهوری اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین رئیسجمهور روسیه روز یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۵، در گفتوگویی تلفنی، آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی را مورد بررسی قرار دادند.
در این گفتوگو، طرفین با مرور آخرین وضعیت آتشبس و روند مذاکرات پاکستان، دیدگاههای خود را درباره راهکارهای تقویت ثبات و امنیت در منطقه مطرح کردند.
روسای جمهور دو کشور همچنین ضمن ارزیابی آخرین وضعیت روند همکاریهای دوجانبه، بر اهمیت توسعه و تعمیق روابط در حوزههای مختلف مورد علاقه مشترک تأکید کردند.
خبر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد...
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.