از سرگیری فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در ایران

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 16:47
منابع خبری اعلام کردند که سفارت جمهوری آذربایجان در ایران فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان روز یکشنبه اعلام کرد که سفارت این کشور در جمهوری اسلامی ایران کار خود را از سر گرفته است.

به گزارش ترند نیوز، وزارت امور خارجه آذربایجان اعلام کرد:در مرحله اول، سفارت با تعداد محدودی از کادر دیپلماتیک و اداری از جمله سفیر فعالیت خواهد کرد. با در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی و سازمانی، برنامه‌ریزی شده است که کار سفارت به صورت مرحله‌ای تنظیم شود.

بر اساس این بیانیه، از سرگیری کار سفارت، اندکی پس از توقف حملات (آمریکایی صهیونیستی به ایران) و اعلام آتش‌بس دو هفته‌ای، نشان‌دهنده اهمیت ویژه‌ای است که جمهوری آذربایجان برای روابط خود با ایران همسایه و دوست قائل است.

وزارت خارجه آذربایجان اعلام کرد: کشور ما بار دیگر حمایت خود را از ابتکارات با هدف تضمین صلح و ثبات پایدار در منطقه اعلام می‌کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.