پاکستان: برای نزدیک کردن دیدگاه‌های ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 07:46
وزیر خارجه پاکستان در خصوص پایان مذاکرات غیر مستقیم میان آمریکا و ایران در اسلام آباد اظهار نظر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، وزیر خارجه پاکستان تاکید کرد: امیدواریم طرف های آمریکایی و ایرانی به توافق آتش بس همچنان پایبند باشند.

وی در ادامه افزود: هیئت های آمریکایی و ایرانی چند مرحله از مذاکرات را برگزار کردند که صبح امروز به پایان رسید.

وزیر خارجه پاکستان تصریح کرد: ما به تلاش های خود برای نزدیک کردن دیدگاه های طرف های آمریکایی و ایرانی ادامه می دهیم.

لازم به ذکر است که هیئت آمریکایی صبح امروز در سایه عدم دستیابی به توافق با ایران به علت زیاده خواهی های واشنگتن، اسلام آباد را ترک کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.