در سایه زیاده خواهی‌های آمریکا و عدم توافق؛ ونس اسلام آباد را ترک کرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 07:12
معاون رئیس جمهور آمریکا به همراه هیئت مذاکره کننده این کشور بعد از عدم دستیابی به توافق اسلام آباد را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پس از زیاده‌خواهی های طرف آمریکایی و عدم جدیت واشنگتن در مذاکره با ایران و همچنین بعد از عدم دستیابی به توافق، جی ‌دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا به همراه هیئت مذاکره کننده این کشور اسلام آباد را ترک کرد.

ونس در سخنان خود گفت: طرف پاکستانی تلاش‌های قابل‌ توجهی برای نزدیک‌ کردن دیدگاه‌های طرفین انجام داده است. خبر بد این است که ما به توافق نرسیده‌ایم. بنابراین، ما درحالی به آمریکا بازمی‌گردیم که توافقی حاصل نشده است.

وی در ادامه فرافکنی های خود برای سرپوش گذاشتن بر زیاده خواهی های آمریکا مدعی شد که ایران برای نشان دادن عدم دستیابی به سلاح هسته ای جدیتی از خود بروز نداده است!

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.