دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت : گفت‌وگوهای سه‌جانبه در اسلام‌آباد جدی‌تر شد

رکنا شنبه 22 فروردین 1405 - 19:54
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت از آغاز مذاکرات سه‌جانبه در اسلام‌آباد خبر داد و اعلام کرد پس از برگزاری نشست‌های متعدد میان کمیته‌های ایرانی و در پی راستی‌آزمایی توقف حملات به بیروت و فراهم شدن شرایط آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده ایران، گفت‌وگوها وارد مرحله کارشناسی شده است.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت : گفت‌وگوهای سه‌جانبه در اسلام‌آباد جدی‌تر شد

به گزارش رکنا،  تازه‌ترین گزارش‌ها از روند مذاکرات در پایتخت پاکستان حاکی از آغاز گفت‌وگوهای سه‌جانبه پس از برگزاری نشست‌های هماهنگی میان هیئت ایرانی است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد از صبح امروز کمیته‌های مختلف ایرانی چندین جلسه برگزار کرده و مواضع کشور را مورد بررسی قرار داده‌اند و در نهایت با همگرایی کامل برای آغاز مذاکرات آماده شدند.

به گفته وی، در پی پیشرفت شرایط و تماس‌های مداوم با سفیر ایران در لبنان برای راستی‌آزمایی توقف حملات به بیروت، همچنین تذکر جدی نسبت به برخی موارد نقض آتش‌بس و فراهم شدن زمینه آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده ایران، مذاکرات سه‌جانبه در اسلام‌آباد آغاز شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت همچنین از ورود گفت‌وگوها به مرحله کارشناسی خبر داد و گفت با جدی‌تر شدن فضای مذاکرات، بخشی از اعضای کمیته‌های تخصصی هیئت ایرانی نیز به محل مذاکرات اعزام شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهوری تصریح کرد هیئت عالی اعزامی با تمام توان در حال پیگیری و صیانت از منافع کشور است و لازم است همه از حافظان منافع ملی ایران پشتیبانی جدی داشته باشند.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.