«تهران - تورنتو»؛ روایتی از دوراهی رفتن یا ماندن از شبکه یک

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 17:02
اپیزود «تهران - تورنتو» به کارگردانی لیلی عاج، امشب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

«تهران - تورنتو» ؛ روایتی از دوراهی رفتن یا ماندن از شبکه یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اپیزود «تهران - تورنتو» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفا و محمدجواد موحد به‌عنوان یکی از قسمت‌های مجموعه نمایشی «سرو، سپید، سرخ»، امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود.

اپیزود «تهران - تورنتو» در شهر تهران فیلمبرداری شده و در قالب روایتی دراماتیک به یکی از چالش‌های مهم اجتماعی یعنی دوراهی مهاجرت یا ماندن در وطن می‌پردازد.

بازیگران این اثر عبارتند از: محمدرضا سامیان، ابتسام بغلانی، جواد پورزند، مرتضی شاه‌کرم، میترا بخشی، مهسا اکبرپور و آراد آزادی و آوین آزادی نیز به‌عنوان بازیگران خردسال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«سرو، سپید، سرخ» محصول مشترک سیمافیلم و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.