هیئت ایرانی به‌ریاست قالیباف وارد اسلام‌آباد پاکستان شد

خبرآنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 23:53
هیئت مذاکره‌کنندهٔ ایرانی به سرپرستی رئیس مجلس برای مذاکره با طرف آمریکایی وارد اسلام‌آباد پاکستان شد.

به گزارش خبرآنلاین و بنا بر روایت فارس، هیئت مذاکره‌کنندهٔ ایرانی به سرپرستی رئیس مجلس برای مذاکره با طرف آمریکایی وارد اسلام‌آباد پاکستان شد. این هیئت متشکل از کمیته‌های امنیتی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و حقوقی است. این هیات متشکل از کمیته‌های امنیتی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و حقوقی است. در صورتی که طرف مقابل پیش‌شرطهای ایران برای آغاز مذاکرات را بپذیرد، این گفتگوها شروع خواهد شد.عباس عراقچی وزیر امور خارجه، علی اکبر احمدیان دبیر شورای دفاع، عبدالناصر همتی رییس بانک مرکزی و نیز بعضی نمایندگان مجلس، آقای قالیباف را در این سفر همراهی می‌کنند. جی دی ونس معاون رئیس دولت تروریستی آمریکا نیز به همراه ویتکاف و کوشنر در اسلام آباد پاکستان حضور یافته‌اند.

312

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.