اسرائیل مجددا مناطق مسکونی لبنان را بمباران کرد

خبرآنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 11:23
رژیم صهیونیستی در ادامه نقض آتش بس لبنان، شهرک المجادل در جنوب این کشور را بمباران کرد.

به گزارش خبرآنلاین، شبکه المیادین به جزییات بیشتری اشاره نکرده است. از سوی دیگر خبرگزاری لبنان اعلام کرد: ارتش اسرائیل محله های مسکونی شهر عیتا الشعب در جنوب این کشور را هدف قرار داده است.

طبق گزارش ایرنا،این حملات درحالی صورت می گیرد که زمندگان حزب الله در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ عملیات در خاک لبنان و ۳۶ عملیات در سرزمین‌های اشغالی انجام دادند.

بیشترین عمق عملیاتی رزمندگان حزب الله در این مدت ۳۳ کیلومتر و مربوط به موشک باران حیفا و مناطق اطراف آن بود.

رزمندگان مقاومت در این مدت یک پادگان نظامی، ۳۱ مورد شهرک‌های صهیونیست نشین و سه پایگاه و مقر مرزی را هدف قرار دادند و در ۳۶ مورد با پیشروی نظامیان دشمن در خاک لبنان مقابله کردند.

در این عملیات‌ها در ۶۱ مورد از موشک و راکت، ۶ مورد پهپاد و کوادکوپتر، سه مورد عملیات توپخانه و دو مورد موشک هدایت شونده استفاده شد.

رزمندگان حزب الله در ۲۴ ساعت گذشته یک دستگاه تانک و یک دستگاه بلدوزرنظامی را منهدم، در ۲۹ عملیات به مجتمع‌های مسکونی، سه مورد تجمع نظامیان دشمن و در دو مورد به تاسیسات و استحکامات نظامی دشمن حمله کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در ۵۰ بیانیه اعلام کرده است که این سلسله عملیات را در پاسخ به نقض آتش بس توسط دشمن صهیونیستی و حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی و مردم بی گناه در مناطق مختلف لبنان انجام داده است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.