آیین بزرگداشت شهدای دانشگاه برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 10:49
آیین بزرگداشت شهدای دانشگاه در جنگ تحمیلی سوم با سخنرانی وزیر علوم و روسای دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین بزرگداشت شهدای دانشگاه در جنگ تحمیلی سوم به همت دانشگاه علامه طباطبایی فردا ۲۲ فروردین ماه ساعت ۱۶ به صورت مجازی برگزار می شود.

در این مراسم حسین سیمایی صراف وزیر علوم، شجاع احمدوند رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، وحید شالچی معاون فرهنگی وزارت علوم و رؤسای دانشگاه‌ها از جمله دکتر تجریشی، رئیس دانشگاه شریف، محمدحسین امید رئیس دانشگاه تهران، محمود مهرداد شکریه رئیس دانشگاه علم و صنعت، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، احسان مصطفوی رئیس انستیتو پاستور و ... به سخنرانی خواهند پرداخت.

این نشست به صورت مجازی و به نشانی meeting.atu.ac.ir/ch/research برگزار می شود.

آیین بزرگداشت شهدای دانشگاه در جنگ تحمیلی سوم برگزار می‌شود

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.