نخستین گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و عربستان پس از جنگ

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 15:12
وزیران امور خارجه ایران و عربستان برای نخستین بار پس از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، تلفنی درباره راه‌های کاهش تنش در منطقه با هدف بازگشت امنیت و ثبات گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان و «عباس عراقچی» همتای ایرانی او برای نخستین بار پس از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران تلفنی گفتگو کردند.

بر اساس گزارش وزارت امور خارجه عربستان، عراقچی و بن فرحان در این تماس تلفنی درباره تحولات منطقه و راه‌های کاهش تنش با هدف بازگشت امنیت و ثبات گفت‌وگو کردند.

این گفتگوی تلفنی یک روز پس از اعلام آتش‌بس دو هفته‌ای میان ایران و آمریکا صورت گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.