هشدار عراقچی به آمریکا: یا آتش‌بس یا ادامه جنگ از طریق اسرائیل

الف پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 10:53
وزیر خارجه کشورمان به آمریکا درباره پیامدهای تجاوزگری رژیم صهیونیستی در لبنان هشدار داد.

به گزارش تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان خاطر نشان کرد: جهان در حال نظاره است که امریکا به تعهداتش عمل می کند یا نه!!

وی اظهار داشت: شرایط آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده روشن و صریح است: آمریکا باید انتخاب کند، یا آتش‌بس، یا تداوم جنگ از طریق اسرائیل؛ جمع میان این دو ممکن نیست.

عراقچی اظهار داشت: جهان در حال مشاهده کشتارها در لبنان است. اکنون توپ در زمین آمریکا قرار دارد و افکار عمومی جهانی نظاره‌گر آن است که آیا این کشور به تعهدات خود عمل خواهد کرد یا نه.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.