نمونه دیگری از دبّه کردن زودهنگام آمریکا

خبرآنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 00:35
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه لبنان بخشی از اتش‌بس نیست، گفت: اگر این نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست!؟

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصویر توییت شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان که صراحتا توقف جنگ و تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی در لبنان را به‌عنوان بخشی از تفاهم آتش‌بس ایران ـ آمریکا ذکر کرده است، نوشت: اگر این [ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر  اینکه لبنان بخشی از اتش‌بس نیست] نمونه دیگری از دبه زودهنگام آمریکا نیست، پس چیست!؟ 

مقامات آمریکا تنها چند ساعت پس از اعلام خبر تفاهم آتش‌بس با ایران که مقرر بود همه جبهه‌ها از حمله لبنان را شامل بشود، در چرخشی آشکار اعلام کردند موضوع لبنان بخشی از تفاهم آتش‌بس با ایران نیست! این در حالی است که نخست‌وزیر پاکستان به‌عنوان میانجی تفاهم آتش‌بس صراحتا توقف جنگ علیه لبنان را بخشی از تفاهم آتش‌بس با ایران برشمرده بود.

امروز رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مسکونی لبنان، بیش از هزار لبنانی را شهید و مجروح کرد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.