فعال اصولگرا: باید با این مردمی که با همه وجود در این ۴۰ شب کف خیابان بودند گفت‌وگو کرد/مردم نگران خیانت دشمن به آتش بس هستند

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 20:40
فعال اصولگرا در توئیتی نوشت: باید از این مردمی که با همه وجود در این ۴۰ روز کف خیابان بودند، گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید آجورلو، فعال سیاسی اصولگرا، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

باید از این مردمی که با همه وجود در این ۴۰ روز کف خیابان بودند، گفت و گو کرد.

اقناع این جمعیت پرشور به چیزی بیشتر از یک بیانیه نیاز دارد.

بسیاری از مردم نگران خیانت دشمن به آتش بس هستند.

یدون استدلال و اقناع، اجماع سخت است.

هم از دستاوردهای ایران گفت و هم از نگرانی ها نسبت به آینده.

فعال اصولگرا: باید با این مردمی که با همه وجود در این ۴۰ شب کف خیابان بودند گفت‌وگو کرد/مردم نگران خیانت دشمن به آتش بس هستند

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید