ایران شرط حضور در مذاکرات پاکستان را آتش‌بس در لبنان اعلام کرد

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 20:23
«وال استریت ژورنال» ادعا کرد: ایران به میانجیگران گفته است که اگر در لبنان آتش‌بس برقرار نشود، در مذاکرات آتش‌بس (در پاکستان با واشنگتن) شرکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه ادعا کرد: ایران به میانجی‌گران منطقه‌ای خبر داد که شرط مشارکت این کشور در مذاکرات پاکستان (با واشنگتن) برقراری آتش‌بس در لبنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این روزنامه به نقل از منابع آگاه سپس مدعش شد: ایران همچنین هشدار داده که ممکن است از تصمیم خود برای بازگشایی تنگه هرمز صرف‌ نظر کند.

شهباز شریف نخست‌ وزیر پاکستان ساعاتی پیش در سخنانی اعلام کرد: هیئت‌ های ایرانی و آمریکایی روز جمعه وارد پاکستان می‌شوند. آتش‌ بس بین واشنگتن و تهران اولین گام به سوی صلحی گسترده‌ تر است. امیدواریم مذاکرات روز جمعه به تبدیل آتش‌ بس شکننده به یک آتش‌ بس دائمی کمک کند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.