مقام افغان : برقراری آتش بس، پیروزی مهم برای ایران است

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:46
معاون وزیر امور خارجه افغانستان اعلام کرد: برقراری آتش بس، پیروزی مهم برای ایران است.

مقام افغان : برقراری آتش بس، پیروزی مهم برای ایران است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، «نعیم وردک» معاون وزیر امور خارجه افغانستان امروز درپیامی از طریق شبکه‌های اجتماعی نوشت: برقراری آتش‌بس میان ایران و آمریکا که به تأیید طرح ده ماده‌ای ایران به عنوان مبنای آغاز مذاکرات میان دو طرف انجامید، یک پیروزی مهمی برای ایران است. وی تصریح کرد: این پیروزی را به ملت ایران تبریک می‌گوییم و امیدواریم مذاکرات نیز در چارچوب حفظ منافع ملی و با نتایج مثبت برای ایران پیش برود. قبل از این نیز نعیم وردک در پیام‌هایی همواره از مقاومت ایران حمایت و تجاوز‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کرده بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.