کنایه سانچز به ترامپ: جان‌های از دست‌رفته را فراموش نمی‌کنیم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 15:18
نخست‌وزیر اسپانیـا خطاب به رئیس جمهوری جنگ طلب آمریکا گفت: آتش‌بس باعث نمی‌شود که ویرانی‌ها و جان‌های ازدست‌رفته را فراموش کنیم.  

به گزارش خبرگزاری مهر، پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا در واکنش به آتش‌بس بین ایران و آمریکا و با اشاره به جنگ افروزی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: این آرامش لحظه‌ای نمی‌تواند ما را به فراموشی آشوب، ویرانی و جانهایی که از دست رفته است، وادارد.

سانچز تاکید کرد: دولت اسپانیا از کسانی که جهان را به آتش می‌کشند (و بعد) فقط به این دلیل که با یک سطل آب سر می‌رسند، تعریف و تمجید نخواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.