خانم بازیگر به ایران بازگشت

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 10:00
الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون از بازگشت به ایران و ماندن در کشور در شرایط جنگی نوشت.

به گزارش همشهری آنلاین، الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به شرایط جنگی از این روزها و احوالاتش که دوست دارد در این ایام در خانه و کشور خودش باشد یادداشتی را به نگارش درآورد.

در این یادداشت آمده است:

«وقتی دخترم از برگشتنم به ایران در این جنگ عصبانی و مستاصل بود گفتم شاکرم تو جات امنه. برای من چند سال بیشتر زنده ماندن با آوارگی فضیلت نیست. اگه قراره بمیرم می‌خوام تو خونَه‌ام بمیرم. کاش می‌شد به دور از حواشی ویرانگر و هدفمند بریم کنار تاسیسات مهم مثل علی قمصری بشینیم …»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.