آماده ورود به مذاکرات مستقیم با اسرائیل هستیم

همشهری آنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 19:34
نواف سلام نخست وزیر لبنان گفت: آماده ورود به مذاکرات مستقیم با اسرائیل هستیم.

به گزارش همشهری آنلاین، النشره نوشت: نواف سلام، که امروز(سه شنبه) با سفرای فنلاند، بلژیک، هلند و کانادا سخن می گفت، اظهار کرد: با شرکای بین‌المللی خود برای توقف جنگ همکاری می‌کنیم.

در این دیدار، چهار سفیر مذکور «حمایت کشورهایشان را از دولت لبنان» اعلام کرده و «واکنش رسمی به پرونده آوارگان (یا مهاجران)» را ستودند و همچنین «نگرانی خود را از نفوذ (یا تجاوز) اسرائیل به جنوب لبنان» ابراز داشتند.

همچنین در این گفتگوها به «مرحله پس از پایان مأموریت نیروهای یونیفیل، موضوع مذاکرات با اسرائیل و همچنین مسیر اصلاحات مالی» پرداخته شد.

از سوی دیگر، سلام ضمن تشکر از چهار سفیر به خاطر «حمایت کشورهایشان و توجه آن‌ها به لبنان»، تأکید کرد که «دولت لبنان به همکاری با شرکای بین‌المللی خود برای توقف جنگ ادامه می‌دهد».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.