بیش از ۲٫۱ همت خسارت جنگ به شبکه برق شهرستان‌های استان تهران

مشرق نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 18:59
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران میزان خسارت به شبکه برق شهرستان‌های این استان را بیش از ۲ همت دانست.

به گزارش مشرق، اکبر حسن بکلو با بیان اینکه از آغاز جنگ تحمیلی سوم، بیشترین اصابت پرتابه‌ها به تأسیسات و تجهیزات صنعت برق در استان تهران صورت گرفته است، گفت: از ابتدای جنگ تا امروز (۱۷ فروردین) ۴۷۴ نقطه از شبکه برق شهرستان‌های استان تهران در اثر حملات هوایی و بمباران دشمن متخاصم آسیب دیده است.

️وی میزان خسارات وارد شده به شبکه برق شهرستان‌های استان تهران را بیش از ۲٫۱ همت بیان کرد و گفت: در اثرات این حملات، بیش از ۱۲۴ کیلومتر از شبکه برق استان تهران آسیب جدی دیده است که با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فنی و اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، تمامی این نقاط در کمترین زمان ممکن ترمیم و بازسازی شدند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.