در پی تهدید ایران پل استراتژیک ملک فهد بسته شد

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 09:54
پل ملک فهد، پلی کلیدی که عربستان سعودی را به پادشاهی جزیره بحرین متصل می‌کند، دقایقی پیش به دلیل ترس از حملات تلافی جویانه احتمالی ایران بسته شد.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از روزنامه گاردین، اداره پل ملک فهد این خبر را در پستی در شبکه ایکس اعلام کرد.

این اداره اعلام کرد که تردد وسایل نقلیه به دلیل حملات احتمالی ایران به استان شرقی عربستان سعودی «به عنوان یک اقدام احتیاطی» به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، این پل ۲۵ کیلومتری (۱۵.۵ مایلی) تنها راه ارتباطی جاده‌ای بحرین - محل استقرار ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده - با شبه جزیره عربستان است.

ترامپ، متحده، به ایران اولتیماتوم داده تا تنگه هرمز را بازگشایی کند و تهدید کرده است که اگر تا سه‌شنبه ساعت ۸ شب به وقت شرق آمریکا این کار را نکند، نیروگاه‌ها و پل‌های ایران را بمباران خواهد کرد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.