سناتور آمریکایی: حمله به شهروندان ایران غیرمسئولانه و اشتباه است

مشرق نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 18:13
سناتور دموکرات آمریکا هشدار داد که حمله به غیرنظامیان در ایران و تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی اشتباه است.

به گزارش مشرق، الیسا اسلاتکین، سناتور دموکرات ایالت میشیگان روز دوشنبه با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت: تهدیدهای اخیر ترامپ علیه ایران، در صورت اجرا، قانون درگیری مسلحانه مندرج در کنوانسیون‌های ژنو و کتابچه راهنمای قانون جنگ وزارت دفاع را نقض می‌کند. کشتن غیرنظامیان در ایران و تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی مانند پل‌ها و نیروگاه‌ها غیرمسئولانه و اشتباه است.

او ادامه داد: علاوه بر این، این نیروهای مسلح ما هستند که در معرض خطر قانونی و جانی قرار می‌گیرند. ترامپ ما را وارد جنگ پیچیده دیگری در خاورمیانه کرده است. تصمیمات او باعث می‌شود که ما در خارج از کشور امنیت کمتری داشته باشیم، قیمت‌ها افزایش یابد و هزینه جانی و مالی آمریکایی‌ها تمام شود. او باید برای پایان دادن به این جنگ، باز کردن تنگه هرمز مذاکره کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.