جزئیات حمله به پتروشیمی‌های پارس جنوبی در عسلویه

مشرق نیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 15:10
جنگنده‌های آمریکایی به پتروشیمی‌های مبین، جم و دماوند در عسلویه حمله کردند.

به گزارش مشرق ظهر امروز پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه شامل "پتروشیمی جم، دماوند و مبین" هدف حمله آمریکایی ـ صهیونی قرار گرفتند.

شرکت‌های مبین و دماوند که برق، آب و اکسیژن پتروشیمی‌های عسلویه را تامین می‌کردند هدف اصلی حمله آمریکایی ـ صهیونی بوده‌اند.

‌پتروشیمی پارس سالم بوده ‌و آسیبی به این شرکت وارد نشده است.

شرکت‌های مبین و دماوند فعالیتی مشابه فجر انرژی در ماهشهر داشته‌اند و به همین دلیل برق تمامی پتروشیمی‌های عسلویه تا بازسازی این شرکت‌ها خاموش خواهد ماند.

پتروشیمی مبین انرژی خلیج فارس، تأمین کننده یوتیلیتی و برق مجتمع های پتروشیمی هاب عسلویه بوده و آسیب دیدگی آن، فعالیت تمامی واحدهای دریافت کننده خدمات را مورد اختلال قرار می دهد.

مقامات مسئول در حال ارزیابی خسارات احتمالی و جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در مورد این حادثه هستند. آخرین اخبار و جزئیات تکمیلی در خصوص این حمله به زودی منتشر خواهد شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.