حمید محمدی با انتشار یک استوری به تهدید رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
The post واکنش همبنیانگذار دیجیکالا به تهدید ترامپ: پیش از تو غارتگران زیادی هوس نابودی این وطن کردند و نتوانستند appeared first on دیجیاتو.
حمید محمدی در واکنش به تهدید اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن زیرساختهای حیاتی ایران، بر ایستادگی و قدرت ریشهدار کشور تأکید کرد.
در پی انتشار پستی از سوی دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی تروث که در آن به هدف قرار دادن نیروگاهها و پلهای ایران اشاره شده بود، محمدی با بازنشر این محتوا در صفحه شخصی خود، نوشت: «پیش از تو غارتگران زیادی هوس تسخیر و نابودی این وطن را کردند و نتوانستند. اینجا ایران است!»
منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.