عبور نفتکش عراقی از تنگه هرمز

مشرق نیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 15:57
رسانه‌ها اعلام کردند که یک نفتکش عراقی از تنگه هرمز عبور کرد.

به گزارش مشرق، داده‌های دریانوردی نشان می‌دهد که یک نفتکش حامل نفت عراق هنگام عبور از تنگه هرمز در نزدیکی مرز ایران مشاهده شد.

بر اساس داده‌های دریا نوردی نفتکس «اوشن تاندر» حدود یک ساعت قبل از خلیج عمان حضور داشت.

داده‌های کپلر نشان می‌دهد این نفتکش حدود یک میلیون بشکه نفت خام سنگین بصره را در ۲ مارس بارگیری کرد و انتظار می‌رود بار خود را در اواسط آوریل در پنگرانگ، مالزی، تخلیه کند.

عبور این نفتکش یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که ایران اعلام کرد عراق از محدودیت‌های تنگه هرمز مستثنی است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.