محمد مهاجری: اصرار نمایندگان تندرو برای بازگشایی مجلس با هدف فتنه انگیزی است

فرارو سه شنبه 02 تیر 1405 - 08:05
یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص علل فشار تندروها برای بازگشایی مجلس اظهار داشت: تندروهای مجلس به نحوی پیرو لیاخوف هستند و می‌خواهند مجلس را به توپ ببندند.

محمد مهاجری گفت:  گله‌مند از اکثریت نمایندگان مجلس هستم که حاضر نیستند از ظرفیت خود برای تاثیرگذاری و ساکت کردن تندروها استفاده کنند.

به گزارش آرمان ملی، وی گفت: کمترین حسن نیتی در این نمایندگان تندرو که می‌خواهند مجلس باز شود نمی‌بینم و اینها دنبال این هستند که فتنه جدیدی درست کنند. اکثریت نمایندگان هم در مقابل افرادی که به آنها رای دادند جدیتی ندارند که بخواهند حرف آنها را بازگو کنند.

او افزود: این انتقاد جدی به اکثریت وارد است که چرا در مقابل اقلیتی که مخالف منافع ملی است حرف نمی‌زند. آنها حتی اگر مجلس هم در این شرایط باز شود که من اصلا صلاح نمی‌دانم باید رودربایستی را کنار بگذارند و اجازه ندهند اقلیت باعث بدنام شدن اکثریت شوند و یک کارنامه منفی از مجلس دوازدهم به جا بماند.

مهاجری اظهار کرد: متاسفانه مجلس دوازدهم یکی از بی‌خاصیت‌ترین مجالس به لحاظ کارنامه مثبت است و تقریبا می‌شود گفت هیچ کار بدردبخوری انجام نداده است و فقط به دنبال هیاهو و جنجال بوده است. قوانینی مثل قانون حجاب و طرح صیانت نشان دهنده این است که این مجلس به معنای آن چیزی که عصاره فضایل ملت باشد نیست و در راس امور قرار ندارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.