رئیس هیئت مذاکرهکننده ایران و وزیر امور خارجه در سفر به عمان با همتای عمانی خود درباره تقویت روابط دوجانبه و تثبیت ترتیبات پیشنهادی ایران برای مدیریت تنگه هرمز رایزنی کردند.
خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف رییس هیئت مذاکره کننده کشورمان به همراه سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه دوشنبه اول تیرماه در بدو ورود به مسقط با بدر بوسعیدی وزیر امور خارجه عمان و هیئت همراه درباره همکاریهای دوجانبه و همچنین تثبیت ترتیبات ایرانی در مدیریت تنگه هرمز گفتوگو کردند.
هیئت مذاکره کننده "میناب ۱۶۸" پس از مذاکرات سوییس به مسقط پایتخت عمان سفر کرده و در بدو ورود به فرودگاه این شهر مورد استقبال بدر بوسعیدی قرار گرفت.
ارتقای همکاریهای دوجانبه و مذاکره درخصوص ترتیبات ایرانی مدیریت تنگه هرمز، محور نشستهای مسقط خواهد بود.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.