عضو هیئت رئیسه مجلس: صحن به زودی بازگشایی می‌شود

عصر ایران سه شنبه 02 تیر 1405 - 08:26
از زمان آغاز جنگ چهل روزه در نهم اسفندماه، مجلس شورای اسلامی به دلیل ملاحظات امنیتی از برگزاری جلسات علنی در صحن خودداری کرده است.

علیرضا سلیمی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، درباره وضعیت تعطیلی صحن علنی مجلس اظهار داشت: هیئت رئیسه و تک‌تک نمایندگان بر این باورند که آنچه رخ داد، یک دستور امنیتی بود.

به گزارش فارس، وی افزود‌: با توجه به تغییر شرایط، به نظر بنده آن دلیلی که موجب می‌شد صحن تعطیل باشد، دیگر منتفی شده است و ان‌شاءالله به زودی شاهد بازگشایی صحن خواهیم بود.

از زمان آغاز جنگ چهل روزه در نهم اسفندماه، مجلس شورای اسلامی به دلیل ملاحظات امنیتی از برگزاری جلسات علنی در صحن خودداری کرده است.

آخرین جلسه رسمی مجلس نیز به بررسی جزئیات بودجه سال ۱۴۰۵ اختصاص داشت که در بیست و هشتم بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد.

با این حال، فعالیت کمیسیون‌های تخصصی مجلس در این مدت ادامه داشته و نمایندگان در قالب نشست‌های وبیناری، جلسات منظمی را با اعضای کابینه برگزار کرده‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.