بسیاری از مناطق ایران دچار خسارت شده و لازم است تحریمها برداشته شوند. تصمیمگیری درباره جنگ و صلح بر عهده فرمانده کل نیروهای مسلح است.
سخنگوی دولت با بیان اینکه ما به اقدام آمریکا خوشبین نیستیم و تمایلی به ادامه جنگ نداریم، تصریح کرد: در جنگ دست برتر را داریم و نیروهای مسلح ابتکار عمل را در اختیار دارند.
به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی در گفتوگویی با الجزیره با تأکید بر اینکه ما این جنگ را آغاز نکردهایم و منافع ما باید در نظر گرفته شود، اظهار کرد: طبیعی است ما غرامت دریافت کنیم، زیرا جانهایی از دست رفتهاند که در میان آنان دانشآموزان و معلمان بودهاند.
وی یادآور شد: بسیاری از مناطق ایران دچار خسارت شده و لازم است تحریمها برداشته شوند. تصمیمگیری درباره جنگ و صلح بر عهده فرمانده کل نیروهای مسلح است.
مهاجرانی با بیان اینکه ما به اقدام آمریکا خوشبین نیستیم و تمایلی به ادامه جنگ نداریم، تصریح کرد: در جنگ دست برتر را داریم و نیروهای مسلح ابتکار عمل را در اختیار دارند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.