جاده چالوس یکطرفه شد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 15:16
ساری - سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزاد راه تهران- شمال برای تخلیه بار ترافیکی مسدود و این محور یکطرفه شد.

علی صادق در گفت وگو با خبرنگار مهر از مسدود شدن مسیر کندوان در مسیر شمال به جنوب برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد و اعلام کرد که آزادراه تهران‑شمال نیز به‌صورت یکطرفه درآمده است.

او با اشاره به بارش برف در ارتفاعات، افزود که در مسیر جنوب به شمال کندوان و آزادراه تهران‑شمال تردد خودروها جریان دارد اما در برخی مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌ها همچنین وضعیت محور هراز را نیمه‌سنگین توصیف کرد و از رانندگان خواست با رعایت فاصله طولی و استفاده از تجهیزات زمستانی تردد کنند. به گفته وی، دیگر محورهای مواصلاتی استان شرایط عادی و روان دارند.

صادقی تأکید کرد که بارش برف در ارتفاعات باعث لغزندگی جاده‌ها شده و رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از حوادث ضروری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.