حملات مختلفی به کارخانههای تولیدی ایران از سوی اسرائیل و آمریکا انجام شد.
The post شرکت سیمان فارس هم هدف حمله قرار گرفت appeared first on دیجیاتو.
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان سیمان کشور گفت طی ساعت گذشته کارخانه سیمان فارس در فیروزآباد مورد حمله آمریکایی صهیونی قرار گرفت.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از ایسنا، این حمله متاسفانه منجر به شهادت دو نفر از کارگران این مجموعه شد.
به گفته علیاکبر الوندیان، وضعیت تولید سیمان کشور مطلوب است و با این حمله خللی در تولید و تامین سیمان به وجود نخواهد آمد.
دبیر انجمن صنفی سیمان خاطرنشان کرد در حال حاضر تیمهای فنی و امدادی در حال بررسی دقیقتر این واقعه هستند.
منبع خبر "
دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.