فریدریش مرتس: فکر نمی کنم عملیات آمریکا و اسرائیل موفقیت آمیز باشد

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 21:22
صدر اعظم آلمان با اعلام اینکه تصور نمی کند که عملیات آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایران موفقیت آمیز باشد، گفت که آنها هر روز بیشتر در این جنگ فرو می روند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، فریدریش مرتس صدر اعظم آلمان امروز جمعه در مورد اینکه آیا آمریکا و رژیم صهیونیستی استراتژی روشنی برای پایان دادن به جنگ در ایران دارند، ابراز تردید کرد.

وی در عین حال گفت که آلمان آماده مشارکت در یک مأموریت بین‌المللی برای برقراری ثبات، پس از پایان درگیری‌ها خواهد بود.

وی در کنفرانس مطبوعاتی که توسط یک روزنامه آلمانی برگزار شد، افزود: من معتقد نیستم که اتفاقات کنونی و عملیات آمریکا و اسرائیل واقعاً به موفقیت منجر شود.

مرتس افزود که هر روز آرزو می‌کند که جنگ ایران پایان یابد، اما به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها و اسرائیلی ها هر روز عمیق تر در این جنگ فرو می روند.

صدر اعظم آلمان خاطرنشان کرد که درگیری کنونی نوع متفاوتی از جنگ بوده و تلاش‌های اروپایی برای تأثیر بر رژیم اسرائیل اگر چه به صورت محدود وجود دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.