نماینده کنگره: ایرانی‌ها در کمین نشسته‌اند

مشرق نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 19:32
در حالی که دونالد ترامپ مدعی نابودی قدرت موشکی ایران شده است، نماینده کنگره آمریکا ست مولتن روز جمعه تأکید کرد که ایرانی‌ها تاکنون از تمام ظرفیت موشکی خود استفاده نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، نماینده دموکرات ست مولتن در مصاحبه با رویترز، ادعاهای رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ درباره «نابودی» قدرت موشکی ایران را رد کرد.

وی در این باره اظهار داشت: «اگر ایران هوشمند باشد، بخشی از توانایی خود را حفظ کرده‌ است. آن‌ها از هر آنچه دارند استفاده نمی‌کنند و در کمین نشسته‌اند.»

با گذشت حدود چهار هفته از تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، نیروهای مسلح ایران به حملات مداومِ موشکی و پهپادی به پایگاه‌ها و تأسیسات آمریکا و اسرائیل در منطقه ادامه می‌دهند و خسارات شدیدی به ارتش آمریکا و اسرائیل تحمیل کرده‌اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.