نگرانی لهستان از عواقب ادامه تجاوز تروریستی آمریکایی صهیونیستی به ایران

مشرق نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 18:57
نخست‌وزیر لهستان از تشدید تنش در غرب آسیا به سبب جنگ تروریستی آمریکایی صهیونیستی علیه ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، دونالد توسک، نخست‌وزیر لهستان روز جمعه با استناد به اطلاعاتی که از متحدان دریافت کرده، گفت که بعید است وضعیت خاورمیانه در روزهای آینده تثبیت شود.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، توسک به خبرنگاران در ورشو گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از متحدانمان انتظار تثبیت اوضاع در خاورمیانه در روزهای آینده دشوار است.

توسک افزود: این وضعیت حتی ممکن است به تشدید اوضاع منجر شود. ما نمی‌توانیم انتظار بهبودی چشمگیر در بازار نفت را داشته باشیم.

مقامات لهستانی جزئیات اطلاعات پشت ارزیابی توسک را به‌صورت عمومی فاش نکرده‌اند، اما اشاره او به اطلاعات متحدان نشان‌دهنده هماهنگی در ساختارهای امنیتی ناتو و اتحادیه اروپا است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.