حمله آمریکایی- صهیونی به شهرک صنعتی خیام در خراسان رضوی

عصر ایران پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 20:21
ایستگاه آتش‌نشانی این شهرک صنعتی مشغول اطفای حریق هستند که قبلاً در حالت آماده‌باش قرار داشتند.
فرماندار زبرخان خراسان رضوی گفت: پرتابه‌های آمریکایی صهیونی حوالی ساعت 15 و 30 دقیقه بعد از ظهر پنجشنبه ۶ فروردین‌ماه یک واحد صنعتی را در شهرک صنعتی خیام در شهرستان زبرخان استان خراسان رضوی هدف قرار دادند.
 
احمد بوژمهرانی در گفت و گو با ایسنا درباره تعداد شهدا و مجروحان این حادثه بیان کرد: در این حادثه ۲ نفر به شهادت رسیده و مجروحی نداشته‌ایم.
 
وی اظهار کرد: ایستگاه آتش‌نشانی این شهرک صنعتی مشغول اطفای حریق هستند که قبلاً در حالت آماده‌باش قرار داشتند.
 
شهرک صنعتی خیام در فاصله ۱۵ کیلومتری شرق شهر نیشابور و در شهرستان زبرخان قرار دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.