
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پایگاه آناتولی، «وزارت بهداشت اسرائیل، سهشنبه شب، اعلام کرد که تعداد مصدومان از آغاز تجاوز به ایران به ۴٬۹۱۸ نفر رسیده است که از این تعداد ۸۹ نفر در ۱۱ ساعت گذشته زخمی شدهاند.»
وزارت بهداشت اسرائیل در بیانیهای اعلام کرد: «از آغاز عملیات «خشم حماسی» (تجاوز به ایران) تا ساعت شش عصر امروز، ۴٬۹۱۸ نفر زخمی به بیمارستانها منتقل شدهاند.»
وزارت بهداشت اسرائیل پیشتر در بیانیهای اعلام کرده بود که ۴٬۸۲۹ نفر از آغاز جنگ در ۲۸ فوریه گذشته تا ساعت ۷ صبح سهشنبه به بیمارستانها منتقل شدهاند، که این عدد اکنون به ۴٬۹۱۸ نفر افزایش یافته است.