واکنش کاربران عرب به اظهارات نسنجیده مقام اماراتی  

الف چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 18:52
تهران-ایرنا- دعوت معاون رئیس پلیس دبی از کشورهای حوزه خلیج فارس به تقویت روابط با رژیم صهیونیستی، واکنش کاربران عرب را به دنبال داشت.

 

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس دبی در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس نوشت که ای اهل خلیج فارس از من به شما نصیحت، همکاری های خود با اسرائیل را تقویت کنید.

وی در ادامه بدون ذکر نام به کشورهای منطقه هجمه برد و نوشت: در کشورهای منطقه هیچ خیر و برکتی وجود ندارد.

کاربران عرب در پاسخ به این اظهارات ضاحی خلفان نوشتند: بزرگ ترین خطر برای کشورهای حوزه خلیج فارس رژیم صهیونیستی است که به دنبال تحقق پروژه اسرائیل بزرگ است.

این اظهارات در حالی است که رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا با تجاوز نظامی علیه ایران و به راه انداختن جنگ در منطقه منجر به ناامنی و بی ثباتی در خاورمیانه شده است.

تجاوز مشترک آمریکا و اسرائیل به ایران ، ۹ اسفند ۱۴۰۴ و در جریان مذاکرات ایران و آمریکا با میانجیگری عمان، آغاز شد و منجر به شهادت ایت الله علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان بلندپایه جمهوری اسلامی شد و علاوه بر این تخریب برخی زیرساخت ها و اماکن مسکونی کشورمان را به دنبال داشته است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.