شناسایی و دستگیری ۳۹ نفر توسط وزارت اطلاعات

همشهری آنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:24
وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۳۹ نفر از مزدوران مترصد گروهکهای تروریستی و رژیم صهیونیستی در تهران خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین،وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد، در عملیات پیش دستانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات استان تهران علیه عناصر عملیاتی مترصد دشمن آمریکایی-صهیونیستی و گروهکهای تروریستی، ۳۹ نفر شناسایی دستگیر شدند. ۲۷ نفر از این مزدوران عضو دو گروهک تروریستی بودند. یکی از عوامل بازداشت شده تلاش داشت با ایجاد یک هسته‌ی عملیاتی در استان سیستان و بلوچستان و با استفاده از سلاح های مکشوفه، به ایجاد ناامنی بپردازد که پیش از هر اقدامی بازداشت شد. از تروریستهای دستگیر شده، ۴۹ بمب دست ساز، ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکوف، ۱۶ قبضه سلاح کمری، ۵۰ تیغه خشاب و بیش از ۱۵۰۰ فشنگ مربوطه، شوکر، گاز اشک آور، کوکتل مولوتف، مقدار زیادی مواد ناریه و محترقه برای ساخت بمب‌های دست‌ساز و ۷ دستگاه استارلینک کشف گردید.

بر اساس این اطلاعیه، دو نفر از دستگیرشدگان، از مزدوران صهیون در فضای مجازی بودند که ماموریت ایجاد ناامنی روانی به نفع کودک‌کشان صهیونیست و علیه میهن اسلامی را داشتند. سایر متهمین، مامور گرا دادن موقعیت نیروها و محل‌های استقرار نیروهای حافظ امنیت به دشمن غدار و شبکه جاسوسی اینترنشنال بودند.

وزارت اطلاعات در پایان آورده است: ضمن تشکر صمیمانه از همکاری‌های مردمی در شناسایی و بازداشت مزدوران بیگانه، همچنان تقاضا دارد موارد مشکوک به شماره ۱۱۳ و یا به درگاه‌های رسمی ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسان‌های ایتا، بله و روبیکا به آدرس vaja۱۱۳@ (با تیک آبی) گزارش فرمایید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.