روسیه: جنگ ایران هرگز نباید شروع می‌شد

مشرق نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 21:23
معاون وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه تأکید کرد که هیچ توجیهی برای ادامه تجاوز نظامی آمریکا و اسرائیل به ایران وجود ندارد.

به گزارش مشرق؛ معاون وزیر امور خارجه روسیه گئورگی بوریسنکو در دیدار با معاون دبیرکل اتحادیه عرب تأکید کرد که بحران کنونی در غرب آسیا باید از طریق دیپلماتیک حل‌وفصل شود.

به گزارش خبرگزاری تاس روسیه، وی در این باره اعلام کرد: «هیچ جایگزینی برای حل دیپلماتیک بحران پیرامون ایران وجود ندارد... از سوی روسیه تأکید می‌شود که این جنگ هرگز نباید رخ می‌داد و هیچ توجیهی برای ادامه آن وجود ندارد.»

دیپلمات روس با محکوم کردن حملات به زیرساخت‌ها افزود که مسکو «به تلاش‌های خود برای میانجی‌گری جهت دستیابی به آتش‌بس، جلوگیری از درگیری‌های بیشتر و بازگرداندن فوری صلح و ثبات در خاورمیانه ادامه خواهد داد.»

آمریکا و رژیم صهیونیستی با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، سه هفته پیش تجاوز نظامی علیه ایران را آغاز کردند. این اقدام با واکنش قاطع نیروهای مسلح ایران همراه بود و پایگاه‌ها و تأسیسات مرتبط با آمریکا و اسرائیل در منطقه هدف قرار گرفتند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.