از فیل رسیدند به پدوفیل!

الف سه شنبه 04 فروردین 1405 - 15:23

نماد حزب جمهوری خواه در ایالات متحده، فیل است.

به لطف ترامپ و باند اپستین، این نماد امروز به پدوفیل تنزل کرده است! 

بوش پسر به عنوان نماد زنده ی جمهوری خواهان سنتی در دوران خدمت اش در ارتش به سبب تخطی و درگیری فیزیکی وارد زندان شد و در نهایت او را از نیروی دریایی اخراج کردند. مدتی هم دچار اعتیاد شد. ترک کرد و در مسیر قدرت سیاسی قرار گرفت.

وقتی رییس جمهور شد، مردم بی گناه زیادی را در عراق و افغانستان قتل عام کرد اما به هر حال کسی فیلمی عریان و در حال تجاوز به کودک از او نداشت.

حال ترامپ بدون تجربه خدمت در ارتش و بدون دانش نظامی حداقلی، جنگ افروزی می کند، آن هم نه برای توسعه طلبی آمریکایی، بلکه برای نجات از چاله اپستین. هرچند از چاله به چاه جنگ با شیران ایران افتاده است.

لازم است حزب جمهوری خواه با فاصله گرفتن از او، دست کم جنایتکارانی جدی باشند و در سایه ترامپ، به عنوان دلقک های ترسو و سرگردان‌ و عریان شناخته نشوند.

پی‌نوشت:

 ترامپ ترسو هرگز در ارتش خدمت نکرده است. او در طول جنگ ویتنام تحت عنوان مشکلات استخوانی در پا از خدمت معاف شد.

 این بار از پا افتاده است!..

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.