لبنان سفیر ایران را اخراج کرد و سفیر خود را از تهران فراخواند

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 14:36
رسانه‌ها گزارش داده‌اند که وزارت خارجه لبنان اعلام کرده‌است که سفیر جدید ایران در بیروت را عنصر نامطلوب تشخیص داده‌است.

به گزارش خبرآنلاین، در پی تجاوزهای اخیر اسرائیل به آمریکا و ایران و عملیات دفاعی حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور، وزارت امور خارجه لبنان اعلام کرد که موافقت خود را با استوارنامه سفیر جدید ایران در لبنان پس گرفته‌است و او را عنصر نامطلوب تشخیص داده‌است.

محمدرضا رئوف شیبانی، سفیر جدید ایران در لبنان به تازگی کار خود را در بیروت آغاز کرده‌بود.

همزمان به گزارش الجزیره وزارت خارجه لبنان اعلام کرده‌است که سفیر خود را برای مشورت‌هایی در پی نقض اصول رفتار دیپلماتیک توسط تهران به بیروت فراخوانده‌است.

دولت لبنان، بدون توجه به جنگ اسرائیل علیه لبنان، ایران را به حمایت از حزب‌الله و عامل جنگ در لبنان معرفی می‌کند.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.