به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ صهیونیست که در پی حملات موشکی ایران به سرزمینهای اشغالی مجروح شده بودند، به بیمارستانها منتقل شدند.
بر اساس این گزارش، تاکنون ۴۸۲۹ صهیونیست در نتیجه حملات موشکی زخمی شده و به بیمارستانها منتقل شدهاند و دست کم ۱۱۱ نفر از آنها در بیمارستان بستری هستند.
در همین رابطه روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت که صهیونیست ها در عید پاک سال ۲۰۲۶ با انتخاب دشواری روبرو خواهند بود. رسانههای اسرائیلی اعلام کردند که جنازه یک نظامی ذخیره ارتش اسرائیل پس از خودکشی در داخل یک پناهگاه در بات یام پیدا شده است.
ایران از نیمه شب گذشته تاکنون بیش از ۷ نوبت مناطق مختلف در سرزمین های اشغالی را هدف قرار داده است.











