پاکستان آمادگی خود را برای میزبانی مذاکرات ایران و آمریکا اعلام کرد

صدا و سیما سه شنبه 04 فروردین 1405 - 10:27
پاکستان برای میزبانی مذاکرات احتمالی میان ایران و آمریکا در صورت موافقت طرفین اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از شبکه خبری «جی تی وی»، «طاهر حسین اندرابی» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در مصاحبه‌ای گفته است: «پاکستان روشن کرده است که اگر هر دو طرف آماده مذاکره باشند، اسلام‌آباد آماده است میزبان گفت‌و‌گو‌ها در همه سطوح باشد.»

وی افزود: پاکستان همواره در ترویج صلح در منطقه نقش داشته و فراهم کردن یک سکوی مذاکره می‌تواند برای کشور مفید باشد.

به گفته اندرابی، در حال حاضر هیچ مذاکره قطعی و رسمی در جریان نیست، اما پاکستان آماده است هرگونه اقدام مذاکراتی احتمالی را میزبانی کند.

شبکه خبری «جی تی وی» افزود: سخنگوی وزارت خارجه پاکستان این موضع را در گفتگوی خود با رسانه‌های بین‌المللی اعلام داشته و بر آمادگی اسلام‌آباد برای میزبانی مذاکرات احتمالی تاکید کرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.