روز بیست و چهارم/حملات پهپادهای ارتش به پایگاه هوایی تل نوف رژیم صهیونیستی و پایگاههای آمریکا/ زیرساخت‌های صهیونیستی هدف موشک های قیام و ذوالفقار

تابناک سه شنبه 04 فروردین 1405 - 00:11
هدف قرار گرفتن مراکز حساس نظامی و امنیتی در عمق سرزمین‌های اشغالی و نیز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، آن‌هم در شرایطی که گزارش‌ها از اختلال یا فروپاشی لایه‌هایی از سامانه‌های پدافندی دشمن حکایت دارد، نشان می‌دهد موازنه قدرت در حال تجربه یک جابه‌جایی معنادار است.

روز بیست و چهارم/موج جدید شلیک موشک‌های ایران به سمت اراضی اشغالی/ اقدامات تنبیهی ایران در صورت عملی شدن تهدیدات آمریکا در خصوص نیروگاه های ایران/ بروزرسانی می شود

به گزارش تابناک، ساعاتی پیش، شلیک موشک‌های ایران به سمت اراضی اشغالی در قالب موج جدید «عملیات وعده صادق ۴» انجام شد. این عملیات با استفاده از موشک‌های سنگین «قدر»، «خیبرشکن» و «خرمشهر» علیه اهدافی در قلب تل‌آویو، هولون و رامات‌گان صورت گرفت. بنا بر گزارش‌ها، عمده این اهداف شامل پایگاه‌های نظامی و مراکز امنیتی بوده است.
 
 اجرای موج‌های متوالی عملیات‌های موشکی و پهپادی، از جمله موج «هفتاد و سه و هفتاد و چهار» عملیات «وعده صادق ۴»، بیانگر ورود به فازی است که در آن، دقت، قدرت تخریب و انتخاب اهداف، به سطحی بی‌سابقه رسیده است. هدف قرار گرفتن مراکز حساس نظامی و امنیتی در عمق سرزمین‌های اشغالی و نیز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، آن‌هم در شرایطی که گزارش‌ها از اختلال یا فروپاشی لایه‌هایی از سامانه‌های پدافندی دشمن حکایت دارد، نشان می‌دهد موازنه قدرت در حال تجربه یک جابه‌جایی معنادار است.

همچنین سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در هشدار به تهدید رئیس جمهور تروریست آمریکا علیه زیرساخت‌های انرژی کشورمان گفت: رئیس جمهور تروریست آمریکا در ادامه رفتار تجاوزکارانه و ناامن سازی جهانی تهدید کرده است که اگر ایران تنگه هرمز را باز نکند نیروگاه های ایران را هدف قرار خواهد داد. بارها گفته ایم که تنگه هرمز فقط روی دشمن و ترددهای با ضرر بسته است و هنوز به طور کامل بسته نشده است و تحت کنترل هوشمند ماست و عبور و مرور بی ضرر تحت ضوابط خاصی متضمن امنیت و منافع ما انجام می شود.

لیکن در صورت عملی شدن تهدیدات آمریکا در خصوص نیروگاه های ایران، بلافاصله اقدامات تنبیهی زیر انجام خواهد شد:

۱. تنگه هرمز به طور کامل بسته می شود و تا نیروگاه های تخریب شده ما بازسازی نشوند این تنگه باز نخواهد شد.

۲. همه نیروگاه های برق، زیرساخت های انرژی و فناوری اطلاعات ( ICT ) رژیم صهیونیستی به طور گسترده هدف قرار خواهند گرفت.

۳. همه شرکت‌های مشابه در منطقه که سهامدار آمریکایی دارند به طور کامل تخریب خواهند شد.

۴. نیروگاه‌های برق کشورهای منطقه که میزبان پایگاه آمریکا هستند هدف مشروع ما خواهند بود.

همه چیز برای جهاد بزرگ با هدف نابودی کامل کلیه ی منافع اقتصادی آمریکا در منطقه غرب آسیا آماده است. ما شروع کننده جنگ نبودیم و اکنون هم شروع کننده نخواهیم بود اما اگر دشمن آسیبی به نیروگاه های ما برساند ما برای دفاع از کشور و منافع ملت خود دست به هر کاری خواهیم زد و روند بدون توقف نابودسازی اهدافی که بیان شد آغاز خواهد شد و هیچ چیز نمی تواند مانع استمرار عملیات ما برای نابودسازی زیرساخت های انرژی، نفت و صنعت آمریکا و هم پیمان های او در منطقه شود.

در ادامه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که موج هفتاد و پنجم عملیات وعده صادق ۴ با رمز «یا فاطمة الزهرا سلام الله علیها» و با نام و یاد شهیدان سردار علی محمد نائینی سخنگوی شهید سپاه پاسداران و حجت الاسلام خطیب وزیر شهید اطلاعات علیه اهداف صهیونیستی و آمریکایی اجرا شد.

در این موج براساس شناسایی انجام شده توسط یگان‌های اطلاعات عملیات، مکان‌های استقرار جدید نظامیان و اختفای ارتشیان صهیونیستی در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی هدف قرار گرفتند.

پایگاه هوایی شاهزاده سلطان در الخرج که از محل‌های اصلی استقرار و عملیات هوایی متجاوزان آمریکایی علیه ایران است نیز با موشک‌های بالستیک مورد هدف قرار گرفت.

سپاه پاسداران به نظامیان تروریست صهیونی و آمریکایی هشدار می‌دهد که به طور کامل تحت رصد یگان‌های اطلاعات عملیات سپاه هستند و مخفی شدن آنها در شهرک‌ها همچون مخفی شدن آنها در یک شهرک در عراد هم به دلیل اشراف اطلاعاتی سپاه، موجب نجات جان آنها نمی‌شود.

روابط عمومی سپاه اعلام کرد: زیرساخت‌های ارتش صهیونیستی هدف پهپادها و موشکهای قدرتمند سوخت مایع «قیام» و سوخت جامد «ذوالفقار» در موج ۷۶ قرار گرفتند.

صبح امروز جبهه جدید تهاجمی در «موج هفتاد و ششم» عملیات وعده صادق 4 با رمز یا «اباعبدالله الحسین علیه السلام» علیه اهداف آمریکایی و صهیونیستی گشوده شد.

در ادامه فرسایش زیرساخت‌های نظامی دشمنان متخاصم، پایگاه های آمریکایی‌ الظفره، ویکتوریا، ناوگان پنجم دریایی و ملک سلطان با پهپادها و موشکهای قدرتمند سوخت مایع «قیام» و سوخت جامد «ذوالفقار» مورد هدف مؤثر فرار گرفتند.

زیرساخت‌های ارتش صهیونیستی در اشکلون، تل آویو، حیفا، شهرک گوش دان و عسقلان در جنوب اراضی اشغالی فلسطین با موشک های سنگین، سوخت جامد و هدایت پذیر تا لحظه اصابت «خیبرشکن» و سوخت مایع «قیام»، مورد هدف قدرتمند قرار گرفتند.

شلیک پایدار موشک‌ها و پهپادهای ایرانی، عبور از سامانه‌های پدافند فوق پیشرفته دشمن و اصابت موثر و گسترده به اهداف راهبردی، ادعاها و توهمات مقامات جنگ افروز آمریکایی و صهیونیستی نسبت به نابودی توان موشکی و دریایی ج.ا ایران را باطل ساخته است.

 
همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه شماره ۴۰ اعلام کرد: از بامداد امروز با یگانهای پهپادی نیروهای زمینی، هوایی و دریایی از نقاط مختلف کشور، پایگاه هوایی تل نوف رژیم صهیونیستی و  محل استقرار جنگنده های اف 35 و اف 15 آمریکا در پایگاه هوایی ازرق را با پهپادهای انهدامی هدف حملات خود قرار داد.
 
پایگاه هوایی تل نوف یکی  از حیاتی ترین پایگاههای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است که با اسکادرانهای جنگنده و پشتیبانی در عملیات دور برد و تجاوز علیه مردم ایران  نقش محوری داشته است.
 
پایگاه هوایی موفق معروف به ازرق  از مهمترین مراکز عملیاتی و پشتیبانی آمریکا و محل استقرار و حملات جنگنده های «اف 35و اف 15 » و هواپیماهای جنگ الکترونیک علیه ایران است.

 

تعداد بازدید : 2461
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.