دستگیری ۲ نفر به اتهام ارتباط اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی در هویزه

مشرق نیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 17:34
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هویزه از بازداشت دو نفر به اتهام ارتباط اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم عِگیری اظهار کرد: دو نفر از عوامل مرتبط که با ارسال تصاویر و موقعیت اماکن مهم به رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند با دستور قضایی و طی عملیات مشترک اطلاعاتی شناسایی و بازداشت شدند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه اقدام علیه امنیت ملی افزود: تحقیقات تخصصی در این پرونده در حال انجام است و نتایج پس از تکمیل، به مرجع صالح قضایی ارجاع خواهد شد.

دادستان هویزه همچنین بیان کرد: صیانت از حقوق عامه و مقابله با تهدیدات امنیتی در دستور کار مستمر دستگاه قضایی و ضابطان قرار دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.