لیبرمن: ساکنان شمال هر ۲۱ دقیقه راهی پناهگاه می‌شوند

عصر ایران یکشنبه 02 فروردین 1405 - 00:01
آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی، از فروپاشی امنیت در مناطق شمالی خبر داد. وی تأکید کرد که به دلیل حملات مستمر، ساکنان خط مقدم به‌طور میانگین هر ۲۱ دقیقه یک‌بار مجبور به پناه گرفتن هستند. همزمان گزارش‌هایی از حمله موشکی ایران به حیفا و دیمونا منتشر شده است.

وزیر جنگ پیشین اسرائیل با اشاره به ادامه حملات در شمال سرزمین‌های اشغالی از وضعیت امنیتی این مناطق انتقاد کرد.

به گزارش تسنیم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به ادامه حملات در شمال سرزمین‌های اشغالی از وضعیت امنیتی این مناطق انتقاد کرد.

 لیبرمن گفته است آخر هفته دیگری با آتش در شمال سپری شده است.

 به گفته او، ساکنان مناطق خط مقدم مجبور شده‌اند به‌طور میانگین هر 21 دقیقه به پناهگاه‌ها بروند.

اعتراف رسانه های عبری به ضربات قدرتمند موشکی ایران

پس از حمله به تأسیسات گاز در پارس جنوبی، ایران یک حمله موشکی به پالایشگاه‌های نفت در حیفا انجام داد و پس از حمله آمریکا به نطنز در صبح امروز، ایران یک حمله موشکی به دیمونا انجام داد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.