پزشکیان: نوروز فرصتی برای وحدت و انسجام ملی است

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 13:21
رئیس‌جمهور گفت: امسال بیش از هر زمان دیگری به نوروز نیاز داریم؛ به نوروزی که وحدت، انسجام و وفاق ملی را در فرهنگ ما به رخ می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، با اشاره به فرارسیدن نوروز، از مردم خواست تا کینه‌ها و اختلافات را کنار بگذارند و با همدلی و اتحاد، ایران را از چالش‌های کنونی عبور دهند. وی تأکید کرد که امسال بیش از هر زمان دیگری به روحیه نوروزی نیاز داریم که نماد وفاق ملی و انسجام فرهنگی است.

در این پیام آمده است: با فرارسیدن نوروز، تلاش کنیم کینه‌ها، کدورت‌ها و اختلافات را کنار بگذاریم. امسال بیش از هر زمان دیگری به نوروز نیاز داریم؛ به نوروزی که وحدت، انسجام و وفاق ملی را در فرهنگ ما به رخ می‌کشد. دست در دست هم دهیم تا ایران‌مان را سربلند از طوفان‌هایی که در آن افتاده‌ایم، عبور دهیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.