کنایه عراقچی به آمریکا در خصوص تکرار سناریوی ویتنام در ایران

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 19:37
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تجربه جنگ ویتنام و تلاش آمریکایی ها برای القای پیروزی در عین شکست تاریخی در این جنگ را به آمریکایی ها یادآوری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در ایکس نوشت: آمریکایی ها فراموش نکرده‌اند که حتی زمانی که صدها سرباز آمریکایی در جنگ ویتنام کشته می‌شدند و سرانجام جنگ نیز از پیش روشن بود، ژنرال ویلیام وست‌مورلند را به کشور بازگرداندند تا به همه اطمینان دهد که اوضاع به‌خوبی پیش می‌رود و اینکه آمریکا «در حال پیروزی» است.

رسانه‌ها نیز این را از یاد نبرده‌اند؛ آن جلسات توجیهی آکنده از خیال‌پردازی در خطوط مقدم، بعدها به عنوان مزخرفات ساعت پنج، معروف و بدنام شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.