۱۲ رادار و پایانه ارتباط ماهواره ای ارتش آمریکا هدف قرار گرفت

صدا و سیما جمعه 29 اسفند 1404 - 13:12
خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد: ایران ۱۲ رادار و پایانه ارتباط ماهواره‌ای ارتش امریکا را در منطقه هدف قرار داده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد: ایران ۱۲ رادار و پایانه ارتباط ماهواره‌ای ارتش امریکا را در منطقه هدف قرار داده است. این سامانه‌های راداری در کویت، عراق، اردن، عربستان، امارات، قطر وبحرین مستقر بوده‌اند. 

از مهمترین ان‌ها رادار هشدار زودهنگام در پایگاه هوایی العدید قطر است که ارزش ان یک و یک دهم میلیارد دلار براورد میشود.

در مجموع خسارت ناشی از اصابت رادار‌های امریکایی در منطقه بیش از سه میلیارد دلار تخمین زده شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.