نامه شکایت‌آمیز به سازمان ملل در پی ترور مقام‌های ایران

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 06:17
ایران از سازمان ملل خواست که آمریکا و رژیم صهیونیستی را در قبال ارتکاب جنایت‌های متعدد خود علیه کشورمان، پاسخگو کند.

نامه‌ شکایت‌آمیز به سازمان ملل در پی ترور مقام‌های ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل، در پی ترور شهیدان علی لاریجانی، دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی و اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات و سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نامه‌ شکایت‌آمیز به دبیر کل سازمان ملل، رئیس مجمع عمومی این سازمان، رئیس دوره‌ای شورای امنیت و معاون دبیر کل در امور حقوق بشر، نوشت.

در این نامه آمده است: ترور مقام‌های یک کشور، جنایتی فاحش و غیر قابل دفاع در حقوق بین‌الملل است و ادامه سکوت و بی‌عملی جامعه بین‌المللی، به‌ویژه شورای امنیت، موجب جسورتر شدن رژیم صهیونیستی در عادی‌سازی و نهادینه‌سازی قتل هدفمند مقام‌های دولتی می‌شود که تنها به ایران محدود نخواهد ماند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.