انهدام ۲ فروند پهپاد هرمس در آسمان تهران

تابناک پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 01:10
دقایقی پیش ۲ فروند پهپاد هرمس دشمن متجاوز، توسط سامانه‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در آسمان تهران منهدم شد.

به گزارش تابناک، ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ۳۴ اعلام کرد؛ سامانه های نیروی پدافند هوایی ارتش، دو فروند پهپاد هرمس دشمن متجاوز را در ساعت‌های ۲۱:۰۰ و ۲۱:۳۰ شب جاری در آسمان تهران ساقط کردند.

براساس این اطلاعیه، با احتساب ۲ پهپاد ساقط شده،  آمار پهپادهای منهدم شده از آغاز تجاوز  دشمن آمریکایی، صهیونی با سامانه های پدافندی ارتش و سپاه، تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور به ۱۲۳ فروند رسیده است.

ارتش همچنین ظهر امروز در اطلاعیه شماره ۳۳ اعلام کرد:  از بامداد امروز و در انتقام خون پاک دلاورمردان ناوشکن دنا، شهید دکتر علی لاریجانی و سردار سرلشکر شهید غلامرضا سلیمانی، با موجی از حملات پهپادی، محل استقرار هواپیماهای سوخت‌رسان راهبردی ارتش رژیم صهیونی در فرودگاه بن گوریون را مورد هدف قرار داد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه ضمن قدردانی از حضور گسترده و با صلابت مردم در مراسم وداع با شهیدان ناوشکن دنا، این حضور و همبستگی را رکن تعیین کننده تقویت روحیه رزم نیروهای مسلح عنوان و تاکید کرد:حملات انتقامی علیه دشمن آمریکایی صهیونی با تمام توان ادامه خواهد داشت.

جنگنده‌های نیروی هوایی رژیم صهیونی و تانکرهای سوخت‌رسان در فرودگاه بن گوریون مستقر بوده و نقش اساسی درتجاوز مستقیم و پشتیبانی حملات هوایی علیه کشورمان و محور مقاومت ایفا می‌کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.